Crying Eyes

Crying Eyes

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Σε είδα

Σε είδα που όταν γέλαγα γέλαγες μαζί μου και όταν κουτσομπόλευα το κόσμο και πάλι ήσουν μαζί μου...

Σε είδα να καπνίζεις και να βάζεις πάντα αυτή τη μουσική που ήθελα να ακούσω...να με 'κράζεις' εκεί που πρέπει και να με θαυμάζεις αλλού.. 

Σε είδα και εκείνη τη χειρότερη νύχτα της ζωής μου, που όταν είδες τα δάκρυα στα μάτια μου, εσύ έκλαψες δεκαπλάσια και όταν εγώ φέρθηκα ηλίθια και σ'έδιωξα, να'σαι εκει, ακόμα πιο εμίμονη.

Σε είδα να με αγκαλιάζεις και να μου λες τα δικά σου, και εκέι όπως άνοιγαν οι ψυχές μας, είδα ξεκάθαρα ότι είσαι για μένα ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μου.

Ξέρω ότι με νιώθες, ξέρω ότι καταλαβαίνεις το λόγο που κάνω αυτά που κάνω...το ξέρω γιατί ήσουν και συ σ'αυτή τη θέση.

Ακόμα και όταν άνοιξα καταλάθος τη συνομιλία μας,έκλαιγα που δεν είμαστε όπως παλιά, και σου στειλα καρδούλες...είμαι σίγουρη ότι με ένιωσες και μου επέστρεψες τις διπλές καρδουλες.

Αυτό είναι φιλία.

Σ'αγαπάω 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου