Crying Eyes

Crying Eyes

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Να βαριέσαι εσένα...σου'χει τύχει;

Με βαριέμαι αρκετά συχνά!

Κάποιες φορές είμαι τόσο προβλέψημη... Υποκίπτω σε θέματα που είχα πει δε θα το 'κανα (αλλά το ήξερα ότι δεν ήμουν αρκετά απόλυτη).

Μ'έχω κουράσει... κάνω τόση προσπάθεια να ανέβω ένα βήμα στη σκάλα μου και πέφτω 10 κάτω.

Το αντιλαμβάνομαι , το ξέρω..δε το κάνω ασυναίσθητα. Ξέρω τη συνέχεια, έχω ζήσει πολλές φορές την ίδια σκηνή με την ίδια ακριβώς σειρά.

Πράξη-Σκέψη-Μετανόηση-Βρίσιμο του Εαυτού-Κλάμα-Κρεβάτι-Repeat

Μετά σου λένε μη μετανιώνεις για τίποτα.. οχι ρε φίλε, μετανιώνω γιατί το λάθος είναι δικό μου και ο μόνος που υποφέρει απ'αυτή την ιστορία είμαι εγώ! Όσο λίγο και να με αγαπάω, δε θέλω να μου το κάνω αυτό.

ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ

Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου