Crying Eyes

Crying Eyes

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Κάνει μοναξια..

Δεν εννοώ ερωτικά.

Νιώθω ότι διαφέρω. Ό,τι και να κάνω. Δεν είναι οτι δε μπορώ να κάνω blend in αλλά...δεν είμαι εγώ.

Εξόδοι που μοιάζουν με παζάρι ανθρώπων...όλα τα νούμερα κερδίζουν. Ξέκωλα, ξόβυζα, ξέ-ψυχα..τα πάντα όλα. 

Διασκέδαση που βασίζεται κυρίως στο πόσο φορτισμένο είναι το κινητό και αν πιάνει σήμα μέσα στο club για live αναμετάδωση.

Fake συμπεριφορές, fake χαιρετισμοί, fake φιλιά, fake χαμόγελα στις φωτογραφίες, fake μεθίσια...

Και την επόμενη μέρα...συζητήσεις της δεκάρας, ποιά το κούνησε καλύτερα, ποιά μίλησε σε ποιόν, ποιά 'μέθησε΄ περισσότερο, σε ποιάν την έπεσαν οι περισσότεροι...γενικά, ποιά ήταν η πουτανότερη.



Δεν είμαι πουριτανή και σε καμία περίπτωση οπισθοδρομική αλλά ΑΥΤΑ δεν είναι προοδευτικά, Αυτή είναι η αποψή μου.

Έχουμε ξεφύγει...ΕΧΟΥΝ ξεφύγει και απλά νιώθω ότι απέχω.

Ότι είμαι μόνη μου και δε πρόκειται κανείς να καταλάβει και να εκτιμήσει τις απόψεις μου.

Μ.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου