Crying Eyes

Crying Eyes

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Μπέρδεμα

Νιώθω μπερδεμένη..ένα χάος στο μυαλό μου.

Ο κόσμος συνέχεια κρίνει. Και να σου πω την αλήθεια, χεστηκα για το κόσμο, με νοιάζει που με κρίνουν οι "φίλοι" μου...

Και εκεί έρχεται το ερώτημα, πως επιλέγουμε φίλους; Ρε παιδί μου,αν δε ταιριάζουμε, σταμάτα να με κάνεις παρέα...αν δε σου αρέσει η στάση μου και ο τρόπος ζωής μου,κάνεις δε σε αναγκάζει να είσαι δίπλα μου.

Γιατί ουσιαστικά, ποτέ δεν ήσουν οπότε δε θα κάνει καμιά διαφορά.

Είναι και αυτοί οι άνθρωποι που εσύ είσαι δίπλα τους όταν σε χρειάζονται, συμπασχεις με τα ανύπαρκτα πολλές φορές προβλήματά τους,ενώ αυτοί πότε δε σε ρωτάνε πως νιώθεις επειδή απλά δε συμφωνούν μ'αυτα που κάνεις.

Και το χειρότερο, σε κουτσομπολευουν πίσω από τη πλάτη σου και Ο,ΤΙ τους πεις, σχολιάζεται και διαδίδεται.

Φοβερή φιλία. Ζητά και τα ρέστα μετά να γελάσουμε.

Μη μου χαλάς τη ζαχαρένια.
Μην εκμεταλλευεσαι τη καλοσύνη.
Μη με κρίνεις.
Προσπάθησε για μια φορά να μπεις στη θέση μου.

Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου