Crying Eyes

Crying Eyes

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Αγιου Βαλεντινου και λοιπές βλακειες

Ποτε δε μ'αρεσε αυτη η γιορτη,ούτε τη περίμενα ποτέ μου..

Πέρσι, ήταν όμορφα όμως .. ήταν χαλαρα,απλά και ομορφα.

Φετος, αντιλήφθηκα οτι ηταν όμορφα μόνο για μενα... οτι για σένα δεν ήταν τιποτα.. μπορεί και να μη σ'αρεσε καν...και άνετα θα προτιμουσες να ησουν ξερω γω στο κρεβατι με μια...

Το ξερω οτι γινομαι κυνική ... ποτέ δεν ημουν,παντα πετουσα στα συννεφα και πιστευα στη αγαπη ,στη φιλία, στην εμπιστοσύνη ,στο σεβασμο μπλα μπλα μπλα αλλα ο κόσμος δεν ειναι ετσι ρε παιδι μου....με ενα μπαμ σε γιώνουν και σ'αφηνουν εκει...μόνο σου.

Και ναι θα μου πεις εσύ τους αφήνεις να εχουν τόση επιρροή πανω σου και εγω θα συμφωνησω.... γιατί οταν αγαπαω αγαπαω δυνατα,με ολο μου το ειναι και δινω τα παντα και μπορεί να'ναι βλακεία αλλά εγω οοοχι,εκει,να μαζοχιζομαι.

Κ ας με λεν χαζοχαρουμενη κι ας μου λεν οτι δεν είμαι ρεαλιστρια.... εγω θα συνεχισω να πιστευω σε ο,τι πιστευω με την ελπιδα οτι ο επομενος μαλακας που θα ερωτευτώ θα με θεωρει μαι μενα μαλακισμενο και θα τα βρουμε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου