Crying Eyes

Crying Eyes

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ψυχραιμία

Ό,τι και να γίνει πρέπει να παραμείνεις ήρεμη.

Μην εκνευριστείς. Μέτρησε μέχρι το 10 και ξανασκέψου.

Κάνε και yoga αν βοηθάει. Αλλά, ηρέμησε.

Ε ΟΧΙ! ΔΕ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΩ. ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΛΕΟΝ. 

Έχω πρόβλημα. Ναι ρε, έχω!

Προσπαθώ να chillαρω, οπως μου λενε... να μη τα παίρνω όλα της μετριτής. Δε προσπαθούν όλοι να με εκνευρίσουν.

Αλλά, δε τα καταφέρνω. Είναι σαν να τους βάζει κάποιος που με μισεί , έτσι, για να μου σπάνε τα νεύρα.

Με εκνευρίζεις και συ που πετάγεσαι σα το "απιιητουρι του χαλλουμιου", με εκνευρίζεις και συ που κάνεις μια ώρα να απαντήσεις, με εκνευρίζεις και συ που μου μιλάς μονολεκτικά, με εκνευρίζει και συ που το παίζει Οσια Μαρία, με εκνευρίζεις και συ που είσαι στο κόσμο σου, με εκνευρίζει και ο Χατζιγιάννης.

...το κακό ειναι ότι και γω εκνευρίζω τους προαναφερόμενους.. :(

https://www.youtube.com/watch?v=OsocKvchink

"Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή
νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή
ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή
που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί
ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου